پرفروش ترین مدل رله PLC

آوه
پرفروش ترین مدل رله PLC
ن : آوه ت : چهار شنبه 21 تير 1402 ز : 17:18 | +

رله PLC برند Phoenix Contact یکی از بهترین رله های PLC است که در صنایع الکترونیک کاربرد فراوانی دارد. ساخت آلمان

حرفه ای و با ظرفیت سوئیچینگ بالا، مناسب ترین رابط بین تجهیزات جانبی و اتوماسیون صنعتی. مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی.

برای خرید فوری این محصول به همراه جامپر و تجهیزات لازم، دریافت قیمت به روز و مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

با طراحی خاص و منحصر به فرد. محصولی عالی، جمع و جور و فوق العاده نازک. نصب آسان و سریع، افزایش فضای موجود در تابلو برق، صرفه جویی در زمان و هزینه سیم کشی.

رله PLC محصولی با تکنولوژی پیشرفته است. با کیفیت تضمینی و درجه یک از شرکت فونیکس کنتاک آلمان با سالها تجربه و پیشرو در بازارهای جهانی برق و الکترونیک.
دارای شیار مخصوص قرار دادن جامپر با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. فوق العاده نازک و با قرارگیری و نصب محکم در کنتاکت مورد نظر با کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه. یکی از پیشرفته ترین رله های موجود در بازار.

مناسب برای روشن و خاموش کردن و کنترل دستگاه ها و مدارهایی که از جریان بالایی استفاده می کنند، قابل استفاده در مدار برق و مدار فرمان می باشد.
غیر قابل نفوذ در برابر تاثیرات الکترومغناطیسی، با امنیت و مقاومت بالا در برابر اضافه ولتاژ و اضافه بار. با کمترین استهلاک و سرعت فرمان بالا.

مصارف و کاربرد رله PLC کنتاکت فونیکس: سردخانه و یخچال صنعتی، تابلو و ژنراتور، تجهیزات صنعتی و ماشین آلات بسته بندی، جرثقیل و پله برقی، آسانسور، کنترل پمپ، انواع تابلو و اتوماسیون صنعتی و ...
لینک سایت رله پی ال سی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: